Жовтень 2019
П В С Ч П С Н
« Бер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

postheadericon Група “Калинка”

Автор: sadik-admin

Опубликовано: Лютий 20, 2017

Вихователі

Мартинова Олена Анатоліївна, спеціаліст I категорії

Шевченко Людмила Миколаївна, спеціаліст вищої категорії

 

Грицай Лідія Володимирівна, помічник вихователя

Груповий дизайн

Групова кімната

IMG_2824

 

Куточок живої природи

 IMG_3954 2.

Санітарний вузел

13.

Роздягальня та спальна кімната

8.6.

Життя групи

 DSC_0618

 

 DSC_0605

DSC_0626

20181116_101117

20181116_101406

 

 

 

 

 

 

 

20181116_101701

Казка – чудова казка, новорічна. Сьогодні (28.12.17) вона запросила середню групу «Калинка» до себе і запропонувала завітати у казковий ліс – де сніг блищить, мов зірочки на небі; звірі різні там живуть: і Дід Мороз, і Снігуронька, а керують казковим лісом маленькі чоловічки, звуться вони – Ельфами-часу. Не розрахували свої сили, маленькі чарівники і… на святі з’явилася Фея Літа, разом зі своїми помічницями, малесенькими, гарнесенькими Ромашками. Тут усе і розпочалося…Багато перешкод трапилося у подорожі. Несподіванка для Ельфів – Кікімора, яка нагодувала їх холодним морозивом і наші Ельфи захворіли…от пакосна така..!

Малеча співала пісні, розповідала віршики, танцювала,грали в оркестрі новорічних бубонців, водила хороводи, грала в ігри з Дідусем Морозом. А потім, Дідусь розповів дітлахам зимову казочку «Рукавичка» – весело було малятам та звірятам…

А як же повернути Фею у її пору року? Довго не думаючи, усі «сіли» на конячок-часу, загравши на клавесах (елементарне музикування «Конячки»), разом з батьками, і виправили ситуацію.

Ну і звичайно ж були подарунки для малят від Дідуся.

26540212 (2)

       26540312 - копия

26613037

 

 

 

 

 

19 грудня на базі бібліотеки – філії № 10 СМЦБС з вихованцями середньої групи “Калинка” закладу дошкільної освіти № 31 “Ягідка” проведено свято Святого Миколая. Малюки залюбки читали вірші, співали пісні, отримали святкові подарунки  від Миколая.

DSC00515 - копия

        DSC00551

 

 

 

 

 

DSC00540

 

 

 

 

Доброю традицією стало проводити в закладі дошкільної освіти № 31 “Ягідка” дні іменинника. До вихованців групи “Калинка” завітали мультиплікаційні герої Фіксики. Діти разом з ними вітали грудневого іменинника Сашу Ситника. Всі гості заоду отримали позитивні емоції.

IMG_3193

IMG_3256

IMG_3228

 

У рамках проведення «Тижня книги» у середній групі «Калинка» було проведене тематичне заняття. Діти мали можливість відвідати бібліотеку, розглянути ілюстрації до улюблених книжок, розповісти одноліткам про свою улюблену книгу

DSC00477

DSC00482

DSC00485

 

 

 

 

20150127_112156 20150123_115121 20150127_111710

Екскурсія до бібліотеки

ЕБМета: ознайомити дітей з бібліотекою,її призначенням, працею бібліотекаря; розвивати мислення, увагу, пам’ять;  викликати бажання стати активним читачами та помічниками бібліотекаря; виховувати любов до книги.

Попередня робота: бесіда за темою «Будинок книги»; розглядання ілюстрацій «У бібліотеці»; складання розповіді за її змістом.

Хід екскурсії

Заходить бібліотекар

Бібліотекар. Добрий день,хлопчики та дівчатка! Я хочу запросити вас на дуже цікаву екскурсію. Вам, напевне, відомо , які приміщення є у вашому дитячому садочку?

  • Я хочу запросити вас туди, де живе велика кількість книг.

Діти наближаються до бібліотеки.

ЕБ1

 Вихователь:

Бібліотека – книги храм.

І знань безмежне море і надія.

Палкий вогонь незгасних поривань,

Що наше серце й душу гріє.

Натхненну працю здавна віддають

Бібліотекарі народу.

  • Можливо, хтось здогадався,куди ми прийшли?
  • Як називають професію людини, яка працює в бібліотеці, видає дітям книги?

Бібліотекар. Що таке бібліотека та навіщо вона потрібна? ( У бібліотеці зберігаються різні книги та журнали. Їх можна брати, розглядати,читати.)

  • Діти, згадаймо, що у собі містить слово «бібліотека». У слові

« бібліотека» перша частина «бібліо» означає «книга», а «тека» – «сховище». Що утворилося? (Сховище книг)

ЕБ2

  • Ласкаво просимо в будинок книг. У кого з вас удома багато книг? А в кого є книжкові полички чи книжна шафа? У нашій бібліотеці книги зберігаються на спеціальних поличках – стелажах. Скільки тут книг?
  • У нашій бібліотеці понад тисячу книг. Та це ще не багато. Та це не багато. Наша бібліотека невелика. Погляньте, які є великі бібліотеки.

Бібліотекар демонструє ілюстрації із зображенням бібліотек.

  • Зараз я відкрию вам один секрет. Кожна книга в бібліотеці має свій документ. Які документи є у ваших батьків? Що там написано? (Паспорт, водійські права…)
  • У книг також є документи – картка. Як ви гадаєте, що там написано? Що важливо знати про книгу?
  • У картці має бути зазначено книги, хто її автор.
  • Зберігаються ці картки в спеціальних ящиках. Як ви вважаєте, як називається місце, де зберігаються картки? (Картотека)

Діти розглядають картотеку з бібліотекарем, намагаючись знайти бажану книгу.

Вихователь. Ось ми і знайшли потрібні нам книги! Де ж ми можемо їх прочитати?

Бібліотекар. Не хвилюйтеся, у бібліотеці є невелика зала. Це місце, де можна переглядати, читати книги.

ЕБ3Ручна праця « Полікуймо книги!»

Дітям пропонують підклеїти книги, що потребують «лікування».

Бібліотекар. Наостанок я хочу побажати вам бути активними читачами нашої бібліотеки.

 

Екскурсія до кондитерського цеху

« У країні Смаколиків»

ЕК1Мета: познайомити дітей з працею пекаря, кондитера, їх значенням у житті людей, процесом виготовлення хліба; розвивати пізнавальну активність дітей, увагу, мислення; виховати повагу до праці кондитера, пекаря та бажання бережно ставитися до хліба.

Попередня робота: читання оповідання про хліб,розгляд ілюстрацій

 « Праця хліборобів»

Хід екскурсії

  1. Вихователь:
  • Діти, до нас надійшов лист із кондитерського цеху. Хто знає, що там виготовляють? (відповідь дітей)
  • Дізнаймося, про що написали працівники цеху. (вихователь читає лист)

«Шановні хлопчики та дівчатка! Ми запрошуємо вас на екскурсію до нашого цеху. Ми охоче розповімо вам про те,як печуть смачні булочки, тістечка, тортики. Будемо чекати на вас!»

  • Отже, вирушаймо з вами у країну Смаколиків .
  1. У цеху вихователь звертає увагу дітей на чистоту та наголошує про поведінку біля верстатів.

Екскурсовод:

  • Людина вирощує зернові культури для харчування вже дуже давно. Раніше зерно мололи, змішували з водою та їли як кашу. Загалом з цієї каші на гарячих каменях в попелі пекли хлібні коржики. Подібні коржі і зараз готують у різних частинах світу. Наприклад , у Мексиці – тортилья, в Індії – чапаті, у Шотландії – коржики.
  • Ось і перший цех, де замішують тісто і випікають його у різноманітних формах. А чи знаєте ви, малята, як зветься людина цієї професії :

Прокидається він рано

І пече коржі духмяні.

Бублики і пиріжки,

Пряники і медівники.

(пекар)

ЕК2А тепер давайте здогадаємось, кого ми зустрінемо ось за цими дверима :

Там, де він, чудові пахощі,

На дітей чекають ласощі:

Шоколадки і цукерки із начинками

Тортики із кремом і родзинками.

(кондитер)

(діти потрапляють до цеху, де кондитери прикрашають тортики.)

  1. Вправа «Смачні тістечка»

(спочатку кондитер прикрашає тістечко та пояснює, які для цього потрібні інструменти, а потім пропонують бажаючим прикрасити тістечко.)

                                            Екскурсовод:

ЕК 3

  • Діти, запам’ятайте, бублики, тістечка, тортики – це все є хліб. А хліб цінують і поважають здавна. Хліб – це душа народу. І тому, коли смакуєте тортик чи тістечко, пам’ятайте, над його створенням люди доклали багато зусиль, а несмачних хлібобулочних виробів – не існує.
  • Ось і добігає кінця наша екскурсія, а на згадку про неї, пропонуємо влаштувати чаювання.

Примітка : коли діти повернулися до дитячого садка,вихователі влаштували конкурс з батьками. Найсмачніший солодкий рецепт.

 

ЕК 4