Публікації до газети
Автор: sadik-adminОпубликовано: Лютий 19, 2017
- Газета “Ваш Шанс” 2015 рік, “Родители, педагоги и дети в одной связке” (Завідувач Шевченко П. О.).
- Газета “Сумщина” 2015 рік “Кольорове дитинство” (Вихователь-методист Артюх Т. Д.).
- Журнал “Дошкільне виховання” 2015 рік “Всеукраїнська акція “Перехрестя дружби” – Вас вітає славне місто Суми”.
- Дитячий садок – Управління №4 (50), квітень 2015. Творча година для педагогів “Виховати патріота України” (Вихователь-методист Артюх Т. Д.).
- “Фантазії вихователя” (776), квітень 2016 випуск №4 “Висаджування Японського клена в лісовому куточку ДНЗ” (Вихователь Котенко Н. О.).
- Журнал “Музичний керівник” № 10 жовтень 2016, Розробка Новорічного свята для дітей старшого дошкільного віку “Ретро-вечірка у Діда Мороза” (Музичний керівник Борисенко І. Г.)
«Кольорове дитинство»
Краса природи, тепла погода, чисте й свіже повітря – усе це якнайкраще впливає на дитячий організм. Тому саме влітку максимум зусиль колектив дошкільного навчального закладу спрямував на максимальне перебування дітей серед різних краєвидів під час прогулянок.
Перебування в природних ландшафтах за умов педагогічного супроводу стало фактором благодійного та оздоровчого впливу на дітей. Організовані екскурсії до міського Ботанічного саду, садового центру «Едельвейс» допомогли дітям навчитися відчувати прекрасне, викликало в них бажання милуватися природою, оберігати її, творити красу і добро.
У створеному на території дошкільного навчального закладу куточку лісу малята мали можливість ласувати суницями, а в куточку саду – ягодами шовковиці та черешні.
Цікавими й незабутніми залишаються в пам’яті дітей хвилинки релаксації та естетичної насолоди під час походу до поля, серед якого гарячими червоними барвами майоріли маки, приваблювали голубою блакиттю волошки.
Відпочиваючи на зелених луках дітвора налагоджує емоційно-мовленнєвий контакт з рослинами та комахами, звільнялася від емоційних перевантажень, гармонійно лікувалася в природних умовах. Перебування серед ландшафтів сприяє не тільки оздоровленню, це ще й інтелектуально-мовленнєвий розвиток, екологічне виховання дітей, можливості творчого, етнокультурного розвитку особистості.
Вважаємо, що потенціал спілкування з ландшафтами слід продовжувати в різні пори року.