Участь у конкурсах
Автор: sadik-adminОпубликовано: Лютий 20, 2017
Описовий звіт про проведення фестивалю «Гармонія руху»
«Усі рухи, руховки, гімнастика тоді
дають найбільшу користь для здоров`я,
коли вони влаштовуються,
робляться на свіжому повітрі».
С.Ф.Русова
На виконання наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 13.10.2014 №757 «Про проведення І (міського) етапу обласного фестивалю «Гармонія руху» у дошкільних навчальних закладах міста в 2014 році» з 15.10.2014р. по 24.10.2014р.в дошкільному навчальному закладі №31 «Ягідка» проведено фестиваль «Гармонія руху». До участі в фестивалі були залучені вихованці дошкільних груп та їх батьки.
При проведенні фестивалю організація життєдіяльності дітей збагачувалася сюжетно-ігровим змістом: групові ігри, виконання вправ, що носять характер змагання, ігрові рухи з музичним супроводом, трудові десанти.
«Правильне виховання не можна собі уявити, як виховання нетрудове», – говорив А.С.Макаренко. У дошкільному закладі налагоджена організована система роботи з трудового виховання, яка базується на принципах гуманізму та послідовності, системності та актуальності. Дошкільнята залюбки працювали на городній ділянці: саме перебування дітей у ролі трудівників налаштовувало їх на мажорний лад, викликало позитивні почуття, стимулювало активну діяльність та їх природне прагнення діяти.
Доброю традицією стало організовувати екскурсії на трудові об`єкти мікрорайону. У процесі таких екскурсій малята мали можливість випробувати свої сили у виготовленні предметів, на яких спеціалізується підприємство. А долаючи відстань до виробничого об`єкта дошкільнята удосконалювали рухові навички, насолоджувались красою осінніх барв, дихали свіжим повітрям.
Та найкращою й найефективнішою формою було проведення прибирання території закладу «Допоможемо двірнику» дітьми старшого дошкільного віку з використанням ігрових прийомів при організації практичної діяльності.
Адже праця в природі – це один з доступних та найцікавіших видів праці для дитини дошкільного віку. Природа – джерело найяскравіших вражень, саме вона дає можливість діяти не з простими предметами, а з живими об`єктами, які своїм станом реагують на дії. У процесі виконання трудових дій дитину приваблює не віддалений і не завжди зрозумілий результат праці.
Насамперед її приваблює можливість самостійного пізнання, рівноправне спілкування з дорослими, позитивна оцінка дій дитини з їхнього боку та відчуття причетності до колективу. Вихователі й діти спільно визначають, хто зробив і більше, і краще, дбав не тільки про свої успіхи, а й допомагав друзям. Та головне в такі моменти – помітити в дитячих очах спалахи радості від того, що робиш корисне, що праця, як і гра, стає необхідністю в 5-6років. Значить, облагородилися і серця – хороша ознака.
Працюючи на свіжому повітрі, виконуючи різні завдання з праці діти реалізовували свої враження, одержані в ході розвиваючих занять, бесід, екскурсій. Емоційна зацікавленість трудовою діяльністю виражалася у виборах дітей, їх творчому ставленні до праці. Естетичне вдосконалення виконуваної роботи – головний показник емоційного самовираження дітей дошкільного віку, а це в свою чергу позитивно відображається на їхньому здоров`ї.