Жовтень 2019
П В С Ч П С Н
« Бер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

postheadericon Музичний керівник

Автор: sadik-admin

Опубликовано: Лютий 20, 2017

Музичний керівник

Борисенко Інна Григорівна – музичний керівник, спеціаліст вищої категорії Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №31 «Ягідка» м.Суми, Сумської області.

Освіта вища спеціальна, закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С.Макаренка. У ДНЗ №31 «Ягідка» працює з 2009 року. Її головне професійне кредо – «Не можна зростити повноцінну людину без виховання у ній почуття прекрасного…» – Р.Тагор.

Окрім роботи за спеціальністю, Інна Григорівна захоплюється: хореографією, різноманітними напрямками у музиці, живописі, новітніми технологіями пов’язаними із здоровим способом життя (ритмопластика, пілатес, плавання), комп’ютерними технологіями, фотографуванням, тощо.

Вона є автором власної програми ритмічно-хореографічної діяльності для дітей старшого дошкільного віку; членом творчої групи дошкільного закладу; членом творчої групи та керівником методичних об`єднань музичних керівників міста; керівником танцювального гуртка «Гармонія»; модератором офіційного сайту та адміністратором блогу ДНЗ.

 

IMG_3746IMG_4128

 

 

 

 

 

 

 

За плідну педагогічну діяльність, впровадження сучасних методів навчання, яскраве втілення та пропаганду дитячого самодіяльного мистецтва Борисенко Інна Григорівна нагороджена Грамотами управління освіти і науки Сумської міської ради та обласної державної адміністрації ( 2010р., 2011р., 2012р., 2013р.). Блог:http://dnz31myz.blogspot.com/

 

 

Вітаємо Борисенко Інну музичного керівника ЗДО № 31 “Ягідка”, Україна, м. Суми, за зайняте I місце (у I міському етапі) та III місце (у II обласному етапі) Обласного фестивалю-огляду фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти «Світ дошкілля» у 2018 році, у номінації “Гра – джерело розвитку дошкільника”.

Бажаємо і надалі дивувати, творити, надихати.

3

2

4

5

– 04.12.18 року на базі Сумської наукової бібіліотеки ДВНЗ “УАБС НБУ” конгрес-центр СумДУ для дітей  з особливими потребами  музичним керівником ЗДО №31 «Ягідка» Борисенко І.Г. було проведено майстер-клас «З музикою в серці» за системою Карла Орфа.

– 26.11.2018 року, на базі Сумського обласного Інституту післядипломної педагогічної освіти для слухачів курсів підвищення кваліфікації музичних керівників дошкільних навчальних закладів м. Суми та Сумської області музичним керівником ЗДО №31 «Ягідка» Борисенко І.Г.  було проведено інтенсив-практикум з хореографії за темою: “Впровадження хореографічної діяльності у музичне виховання дошкільників” (українська народна та класична хореографія, пластична імпровізація, ігри-таночки) .

«Дошкільний український Оскар – 2018 Золота Дзиґа»

Випускний у дитячому садку – день святковий та урочистий. Цього дня вихователі й усі працівники ЗДО з гордістю проводжають своїх найстарших вихованців у велику життєву дорогу знань. І тому всі сповнені бажання, щоб це свято стало незабутнім, і щоб кожна дитина, беручи в ньому участь, змогла на сцені музичної зали розкрити всі свої таланти. А також: формувати у дітей уявлення про наступний етап їхнього життя (вступ до школи); виховання у дітей почуття вдячності до дитячого садка та усіх працівників.

«Дошкільний український Оскар – 2018 Золота Дзиґа» у ЗДО № 31 «Ягідка»- це головна подія року.  Відчувається, як хвилюються наші номінанти, адже кожен з них зробив великий крок до своєї перемоги. Тож побажаємо їм успіху. За декілька хвилин вони пройдуть червоною доріжкою і ми зможемо краще роздивитись їх чудові зачіски та модне вбрання, а також задати кілька запитань. Тож свято починається!

Бажаєм, діти, вам високого польоту,

Здоров’я, щастя, успіхів в житті.

Чекають вас нескорені висоти

Й випробування різні на путі.

Шлях у житті буде в кожного свій,

Кожному різні зустрінуться люди,

Сонце хай світить, мете заметіль –

Діти, ніколи ми вас не забудем!

Не бійтеся, рушайте в путь сміливо

Й дитячу свіжість душ не розгубіть,

І пам’ятайте, що життя – це диво,

Тому його шануйте й бережіть.

 

 

 

1 4

2

 

 

 

Зореліт бажань_2018

 

 

 

Музично-спортивна розвага на «Стрітення»

Стрітення – від слова «стрічатися, зустріч». Люди кажуть, що 15 лютого, Зима зустрічається з Весною. Наші предки вірили, що на Стрітення Зима надягає сім кожухів, а Весна прибуває у самісінькій сорочці. І починають ці одвічні суперниці змагатися – хто кого подужає. Недарма в народі це свято називали Зимобор. Утім як Зимонька цього дня не лютувала, їй все ж доводилося передати трон володарювання Весні. Сьогодні до нас має прилетіти сизокрилий голуб, тримаючи у дзьобику зелену гілочку. Голуб сповістить про те, що скоро Зима віддасть всі свої володіння Весні, і природа пробудиться після довгого зимового сну, все оживе та зазеленіє.

Організовуючи для дітей музично-спортивну розвагу, присвячену святу Стрітення, ставила перед собою мету в невимушеній, доступній і майже казковій формі розширити знання дітей про українські народні свята. Відкрити дітям низку таємниць та сам зміст народного свята Стрітення. Отримати приємне фізичне навантаження та емоційно відпочити. Для музичного супроводу розваги використаний народнопісенний матеріал, аби діти мали змогу відчути національний колорит свята.

DSC_7386

DSC_7404

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_7406

 

 

 

Різдво, Свято Маланки та Василя

Добрий вечір, люди, вашій теплій хаті,

Щоб були ви завжди щедрі і багаті.
Хай Різдво Христове вас благословляє,
Бог ся рождає.
Всім колядникам ви відчиняйте двері
І просіть до столу, до своєй вечері
Хай у вашій хаті нині все співає,
Бог ся рождає.
Гарно колядуйте і святкуйте нині,
Ми бажаєм щастя вашій всій родині.
Весь наш рід великий нині освятився,
Бог народився.

Різдво – добре, світле, духовне свято. Маланки та Василя – традиційне українське фольклорне дійство, з обрядами, звичаями, народними традиціями. Для дітей, у доступній формі, цікаво, яскраво про ці свята розповідають педагоги та музичний керівник. Традиційно у ЗДО №31 «Ягідка» – проводяться веселі, яскраві вечорниці. Діти перевтілюються на маленьких акторів, а дорослі, усіма методами та прийомами допомагають дітлахам розкрити їхні таланти та створити атмосферу невимушеності, обрядовості, містичності.

Діти завітали  у хату, до тітоньки Солохи – дівчата та хлопці, як годиться на свят-вечір заколядували, і Солоха дозволила залишитися у хатинці та відсвяткувати свято. Небесні янголи сповістили, про те, що Ісус народився та затанцювали свій ніжний таночок.

На Маланку – дівчата щедрували. Потім пісні співали. Завітали ряжені з Чертишкою та й усих розвеселили. Пограли в ігри, заграли на клавесах, Баба-Яга на мітлі Солоху покатала, а Чертишка діток.

На Василя, хлопці засівали, щастя, добра усім бажали. Потім усі весело затанцювали та отримали від Солохи гостинці. Розважалися весело, креативно, активно, цікаво, у теплій, світлій атмосфері щастя та добра.

DSC_7207

DSC_7216

DSC_7329

 

 

 

 

Креативна музична педагогіка у ЗДО №31 «Ягідка»

Стрімко, крок за кроком, рухається вперед, креативна музична педагогіка. Поширюється великими та маленькими містами, районами. Завдяки наполегливості, невтомній праці, таланту, креативу, глибокої любові до своєї професії, дітей та позитивній енергетиці музичного керівника, керівника методичного об`єднання музичних керівників міста Суми Борисенко Інни, секретами  її майстерності оволодівають не тільки музичні керівники міста, а й області.

10.01.2018 року, на базі Сумського закладу дошкільної освіти №31 «Ягідка» для слухачів курсів підвищення кваліфікації  музичних керівників Сумського обласного Інституту післядипломної педагогічної освіти, був проведений інтенсив-практикум з креативної музичної педагогіки на тему: «Музичні інструменти, їх різновид та використання. Елементарне музикування. Не традиційні оркестри – методи та прийоми».

До слухачів завітали малюки з середньої групи «Калинка» – продемонстрували свої вміння гри на музичних паличках (клавесах). Їх стрімко за собою покликали ритмічні «Конячки». А потім, музичні керівники перетворилися на «батьків», теж узяли до рук клавесин і заграли разом з дітками. Вийшло дружньо, весело, якісно, корисно та невимушено. Усі отримали насолоду та задоволення від співпраці.

Малюки пішли у групу гратися іграшками, а дорослі працювали далі. Подивилися, пограли на знайомих та креативно-нових інструментах в оркестрах: «Кольорових стаканчиків», «Паперовому оркестрі», «Цукерковому», а потім з бубонцями, трикутниками, мара касами заграли  в оркестрі «Різдвяних бубонців».  Разом з закличкою-перформансом «Іди, іди, дощику», у хід пішли: музична жабка (гуіро), дощовиця, перкусійний барабан, шуршунчики, металофони, ксилофони, колотушки, тріскачки, дзвіночки, зозулька (окарина, свисткова флейта), коловий ксилофон тощо. А потім усі «потрапили» до розважального парку де «звелися» між собою, «щебетухи» слайдові сопілки – ледь не «посварилися»…

Ну а як же без веселого, запального, традиційного українського таночку «Ойра, ойра»?! Затанцювали і його.

Говорили про самоосвіту, фестивалі, вебінари. Слухали про Асоціацію креативних музичних педагогів України, про Юлію Сладковську та її творчу команду однодумців. Отримали одна від одної позитив, креатив та бажання рухатися тільки вперед!

DSC_7188

DSC_7119

DSC_7175

 

 

 

Весело та яскраво пройшли родинні свята у старших групах дошкільного віку «Шипшинка» та «Вишенька», які провела музичний керівник Борисенко Інна Григорівна.

Сьогодні вечір наш не звичний,

Родинний, добрий, новорічний.

І всіх хто є у нашій  залі,

Запрошуєм зустріти свято разом з нами!

Ось такими словами розпочалося довгоочікуване, хвилююче, яскраве та казкове родинне свято у старших групах «Шипшинка» та «Вишенька» – «Родиною до Д.Мороза». Так-так, саме родиною, і це не просто слова… Усі доклали зусилля: музичний керівник, дітки, вихователі, помічники вихователів, батьки. Проектна діяльність – це завжди не легко, але цікаво, а родинний проект – праця взагалі не з легких. Тут працює велика команда дорослих та дітей, потрібно продумати і зробити усе так, що б було весело і цікаво; корисно та з глибинкою; по дитячому і по дорослому; з гумором та добром; толерантно і виважено… А ще, по новорічному загадково та чарівно. Звичайно не обійшлося без репетицій з батьками у вечірній час (за що їм окрема подяка від музичного керівника та вихователів). Злагоджено спрацювали вихователі, помічники, спілкуючись з батьками, які повинні бути образи у дітей та дорослих, а як же зробити краще та зручніше для дитини. Батьки вчили пісні, таночки, вірші, запам’ятовували хід свята, головний вихід зі своїм сонечком – донею та синочком. Намистинки творчості, порозуміння, злагодженості нанизувалися одна до одної так тендітно і обережно, що б не дай Боже не обірвалося намисто дитячих мрій, дорослих сподівань!

Ось нарешті вимкнено світло, запалені свічки, лунає тиха музика, ведуча каже слова… усі завмерли, діти та дорослі  промовляють чарівні слова і у темряві засвічує свої вогники чарівна ялинка. А потім таночки, пісні, хороводи і казка…

Нарешті, нарешті Новий рік, (каже ведуча)! Усі готуються до свята. І дорослі, і малеча чекають на зимове диво. Тому, пропоную усім завітати до казки, а саме, до моєї знайомої Принцеси, яка дуже полюбляє стрічати Новий рік і ретельно до нього готується. Саме зараз, у королівстві розпочався святковий бал. До палацу понаїхало багато-багато гостей. Усі радіють, але Принцеса чомусь не в гуморі… доречи, а ось і вона. Зараз ми про все і дізнаємося.

А потім закрутилося, завертілося новорічне дійство… і тихо, ніжно завершилося англійським фольком «We Wish You A Merry Christmas», разом з усіма дорослими і  дітками.

 

DSC06923_новый размер

 

DSC07432

 

 

 

 

 

 

 

DSC07372

 

 

 

Музичний керівник Борисенко Інна Григорівна підготувала та провела новорічне свято у середній дошкільній групі «Калмнка» – «Зимова подорож Феї Літа». Ось як це було…

Казка – чудова казка, новорічна. Сьогодні (28.12.17) вона запросила середню групу «Калинка» до себе і запропонувала завітати у казковий ліс – де сніг блищить, мов зірочки на небі; звірі різні там живуть: і Дід Мороз, і Снігуронька, а керують казковим лісом маленькі чоловічки, звуться вони – Ельфами-часу. Не розрахували свої сили, маленькі чарівники і… на святі з’явилася Фея Літа, разом зі своїми помічницями, малесенькими, гарнесенькими Ромашками. Тут усе і розпочалося…Багато перешкод трапилося у подорожі. Несподіванка для Ельфів – Кікімора, яка нагодувала їх холодним морозивом і наші Ельфи захворіли…от пакосна така..!

Малеча співала пісні, розповідала віршики, танцювала,грали в оркестрі новорічних бубонців, водила хороводи, грала в ігри з Дідусем Морозом. А потім, Дідусь розповів дітлахам зимову казочку «Рукавичка» – весело було малятам та звірятам…

А як же повернути Фею у її пору року? Довго не думаючи, усі «сіли» на конячок-часу, загравши на клавесах (елементарне музикування «Конячки»), разом з батьками, і виправили ситуацію.

Ну і звичайно ж були подарунки для малят від Дідуся.

26540212 (2)

26540212

 

 

 

 

 

 

26543837

 

26612986

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичний керівник Борисенко Інна Григорівна, провела новорічний ранок у молодшій групі «Полуничка». Ось як це було…

Далеко-далеко, аж на Півночі. Де люті морози та білі сніги жило собі маленьке біле ведмежа, разом зі своєю мамою, білою ведмедицею. А звали нашого ведмедика Умка…

Ось так, розпочалася цікава зимова історія від Д.Мороза для малят з молодшої групи «Полуничка». Хлопчики перетворилися на білих ведмедів, а дівчатка – смачненькі цукерочки, які прийшли на День народження Умки, що б привітати його зі святом, принесли багато подарунків: дзвінкі бубонці та шумливі маракаси з колотушками. Ведмедики залюбки заграли в них та затанцювали веселого таночка. Дівчата-Цукерочки теж поспішили розвеселити гостей – узяли в ручки цукерки-шуршунчики та заграли в оркестрі, разом зі Снігурочкою та Зимою…Багато несподіванок та цікавинок було на святі.

Батьки теж допомогли малюкам – запалили вогники на ялинці-красуні. Заспівали усі гуртом пісеньку про ялиночку…

У лісі, лісі темному,

Де ходить хитрий Лис.

Росла собі ялиночка

І Зайчик з нею ріс…

Малеча співала пісні, розповідала віршики, танцювала, водила хоровод, грала в ігри з Дідусем та Снігуронькою. А потім з лісу прийшов Ведмідь (тато вихованця) і розвеселив малечу, погравши з ними в музичну рухливу гру «Ведмедик і лісові звірята». Ну і звичайно ж були подарунки для малят від Дідуся.

26609836

26613973

26609766

 

Андріївські вечорниці

або свято Калити

(розвага для старших дошкільнят)

Весело, цікаво, активно відсвяткували Вечорниці на Андрія старші дошкільнята ЗДО №31 «Ягідка». У залі були присутні і батьки дітлахів. Усі разом слухали про звичаї, обряди та традиції українського народу. Діти співали пісні, грали в ігри, естафети, танцювали та трішечки ворожили… а ще, хлопці витанцьовували коцюбу, а потім Калиту кусали…

Одне з найбільш шанованих молодіжних свят Калита, або Андрія. Святкується воно увечері 13 грудня за новим стилем, або ж 31 листопада за старим. Тобто за старим стилем це відбувалось в ніч з листопада на грудень, в ніч напередодні зими. Воно співпало із значно пізнішим християнським святом апостола Андрія Первозванного.

Християнська церква в більшості випадків вороже ставилась до молодіжних веселощів на Андрія, адже свято проходило в різдвяний піст, а в піст, як відомо, за християнськими законами заборонялося веселитися, най­мати музики, танцювати. Проте люди старшого покоління і досі згадують день Андрія, або Калиту, як найвеселіше свя­то їх молодості.

Це свято припадає на найбільш темний період року, коли як кажуть, день до обіду. При допомозі магічних ритуалів люди намагалися допомогти сонцю розгорітися. Найтісніше пов’язаний з культом сонця вогонь, в тому числі домашнє вогнище, тому на Калиту так широко використову­вались атрибути печі та знаряддя праці, якими господиня поралася коло вогню — кочерга, хлібна лопата, рогачі, горня, сажа. Обрядовий хліб — калита також нагадує сонце, він обов’язково круглий, як сонце, в середині з діркою, до того ж вимазаний медом. Золотий мед, принесений бджолами (божими мухами) також символізував сонце і широко вико­ристовувався в цей день. Ним намащува­ли калиту. На Андрія неодруже­на молодь знову задумується над своїм майбутнім, адже через місяць, після Водохрещі, тобто після 19 січня, почнуться зимові весілля.

Символи свята: Калита.

Звичаї: молодіжні вечорниці (парубоча складка); дівочі гадання; витанцьовування коцюби, кусання калити.

Обрядові страви : калита; вареники, балабушки.

DSC_6786

       DSC_6825

DSC_6863

 

 

 Безымянный(1)Безымянный

 

%d0%b4%d1%80%d1%83%d0%ba-%d1%83-%d0%b6_%d0%bc%d1%83%d0%b7%d0%b8%d1%87%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d0%ba%d0%b5%d1%80%d1%96%d0%b2%d0%bd%d0%b8%d0%ba-2016_1

Музикотерапія

Музикотерапія – практика використання звуків, мелодій для відновлення рівноваги емоційного і покращення фізичного стану людини. У 2003 році музикотерапія визнана офіційним методом лікування. Відкриті музичні та медичні академії, де існують відділення музичної реабілітації, де навчають як використовувати музику для лікування фізичних і душевних недугів.

Музика – потужний лікувальний засіб для впливу на душевний і фізичний стан людини. Ще із давніх-давен користувались цілющими властивостями музики – лікарі Древнього Риму і Єгипту застосовували звуки для лікування душі і тіла. Лікарі Древнього Китаю навіть готували «музичні рецепти» і вірили в те, що мелодія має вплив на органи людського тіла.IMG_4188 - копия

Існує величезна кількість підходів до вивчення впливу музики на тіло, фізичний та емоційний стан людини. Якщо розглядати лікувальні властивості музики із точки зору ритму, то можна говорити про те, що у природі кожен її елемент має визначений ритм свого руху – так кожен орган людини працює у своєму ритмі. Відповідно його рух співпадає із ритмом деяких музичних інструментів.
Коли організм хворіє – ритм роботи органів порушується, а коли дати тілу послухати певну ритмічну мелодію, тоді можна налаштувати ритм хворого органу на здоровий режим.

Лікар Михайло Лазарєв успішно лікує бронхи і легені, у своїй практиці він використовує гру на флейті. Відомий французький актор Жерар Депардьє, в юності вилікував дефект мовлення за три місяці, слухаючи щоденно за порадою лікаря музику Моцарта. Сьогодні існує Міжнародна музична асоціація, котра професійно готує «лікувальну музику», а також навчає спеціалістів із музичної терапії. Спеціалісти асоціації знають, якими мелодіями можна вилікувати пацієнта від безсоння, депресії, нервового напруження, а також вміють користуватися музикою для відновлення організму хворої людини після важких захворювань і операцій.
Доведено, що кожен музичний інструмент має свій особливий ритм, що має цілющі властивості:
•   Скрипка допомагає пізнати себе та інших людей, допомагає відчувати співчуття до інших, розвиває бажання допомагати та підтримувати інших.

  • Барабани покращують серцевий ритм. Позитивний вплив на ритм серця має арфа.
    •   Флейта відповідає звуковому ритму роботи легень і розширює їх.
  • Віолончель відповідає ритму нирок.
  • Саксофон впливає на ритм сексуальної енергії, відповідно активізує діяльність статевих органів.
  • Фортепіано покращує роботу щитовидної залози.
  • Орган надає силу, наповнює енергетикою, найбільш сильно впливає на хребет – даючи йому велику силу. Орган дає своєрідний зв’язок енергій від Космосу до Землі. Не дарма орган використовується у церкві – у тому місці, де відбувається спілкування людини із вищою божественною силою.

 Якщо ви захоплюєтесь музикою, то для підтримання загального тонусу організму ви можете скласти свій музичний план дня.

Розпочинати свій день варто із сонат і концертів Антоніо Вівальді, серенади Шуберта – і ваша ранкова сонливість миттєво зникне.

Перед сном та при безсонні рекомендовано обирати музику, ритм якої трішки повільніший від частоти скорочення серця. Ввечері корисно слухати сюїту Гріга «Пер Гюнт», «Сумний вальс» Сібеліуса, п’єси Чайковського.IMG_3851

Універсальну дію на емоційний і фізичний стан людини має вплив музика Моцарта – вона підвищує загальний тонус організму та працездатність. Японці вважають, що музика Моцарта робить хліб запашнішим.

Перед важливою зустріччю або серйозною розмовою, коли потрібно перебороти відчуття невпевненості, музикотерапевти рекомендують П’яту симфонію Баха.

Музику Баха можна використовувати для зосередженості уваги та перед важливою розумовою працею.

Оточуйте себе гарними мелодіями, котрі дають змогу радіти вашій душі!

Купальські забави у дитячому садку

     Літо – чудова пора для активного відпочинку та естетичного виховання дошкільників. Неможливо переоцінити значення прогулянок, народних рухли-вих ігор для фізичного розвитку дітей.
Тому головним завданням колективу дошкільного навчального закладу № 31 «Ягідка» м. Суми в оздоровчий період є використання повною мірою сприятли-вих умов для зміцнення здоров`я і всебічного розвитку дітей.
КР1Організовуючи оздоровчу роботу дошкільників, педагогічні працівники забезпечували не лише виконання фізкультурно-оздоровчого комплексу, а й  проводили різноманітні культурно-виховні  заходи. Велика увага приділялася святкуванню народних календарних свят. Одним з найголовніших літніх свят, яке відзначається урочисто і пишно, є свято Івана Купала. Завітало воно і до наших малят. Дівчатка у вишиванках, плетених вінках із польових квітів, хлопчики в українських костюмах співали пісень, водили хороводи, шукали квітку папороті. Та найбільше вразило дітвору вогнище (нехай і штучне), через яке треба було перестрибнути якнайвище і якнайдалі, не забуваючи й про те, щоб стрибок був красивим. Змагалися діти в стрибках поодинці та парами.КР2
 Увінчалося свято пусканням вінків на воду. З яким захопленням та насолодою дивилися їм услід дівчата, радіючи, чий вінок попливе далі. Косовщинське водосховище в ту  мить не впізнати…
КР3
   За повір`ям , купальські ритуали очищують, наділяють силою та здоров`ям. Тож  хай будуть здоровими наші вихованці, а їх душі чистими та чуттєвими.

Методичне об’єднання музичних керівників міста

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій у

хореографічному мистецтві»

Дата: 28.11.2014

МО мзкерівників1Адаменко Г.І. – методист ІМЦ, зазначила, що використання ІКТМО мзкерівників2

в дошкільному закладі на сучасному етапі має надзвичайно велике

значення, дозволяє зробити процес навчання і розвитку дитини

достатньо ефективним.

Також, Галина Іванівна зауважила, що ІКТ треба використовувати обережно і розумно, бо на першому місці в роботі музичного керівника дошкільного закладу є фортепіано, а вміле застосування ІКТ і живого звуку обов’язково  дасть  гарні результати.

Шевченко П.О. – завідувач ДНЗ №31 «Ягідка», яка ознайомила присутніх з діяльністю дошкільного закладу та з планом роботи методичного об’єднання.

МО мзкерівників3

 Борисенко І.Г. – музичний керівник ДНЗ №31 «Ягідка» виступила з презентацією «ІКТ в роботі музичного керівника», де зазначила, що застосування  ІКТ стає обов`язковим елементом навчання в дошкільних, загальноосвітніх і вищих навчальних закладах і дає змогу підвищити ефективність музичної освіти, спираючись на сучасні технічні засоби.

 

МО мзкерівників4

 

 

 

Демченко Н.М. – практичний психолог ДНЗ №31 «Ягідка», змістовно розповіла про ейдетизм. Теоретичні обґрунтування підтвердила цікавими  практичними вправами.

Борисенко І.Г. – музичний керівник ДНЗ №31 «Ягідка», яка підготувала презентацію «Вимоги до ведення ділової документації музичного керівника». Свою доповідь підкріпила  наглядними посібниками.

Дорда З.В. – музичний керівник ДНЗ №23 «Золотий ключик» виступила з аналізом звітів музичних керівників ДНЗ про гурткову роботу художньо-естетичного спрямування з обдарованими дітьми.

МО мзкерівників6Переглянули домінантне заняття для дітей середнього дошкільного віку, з використанням ІКТ «Вас запрошує Фея танцю». Музичні керівники мали змогу поринути у прекрасний та різноманітний світ танцю. Де діти не були втомлені, емоційно-піднесені, без «дресури», з задоволенням виконували  різноманітні за складністю форми роботи.

Музичним керівникам міста було запропоновано перегляд гуртка з хореографії для дітей старшого дошкільного віку з використанням ІКТ.

        Ганенко Л.І. – хореограф ДНЗ №7 «Попелюшка» відмітила, що побачила змістовне заняття, грамотно побудоване, витримано класичну схему проведення. Спостерігається система в роботі; діти володіють французькою лексикою в хореографії; насичено інформаційним матеріалом.

Велике захоплення отримано від профлешу, як інноваційної форми роботи в дитячому закладі.

На запропонованій музичній паузі, музичні крівники мали змогу переглянути фото-виставку «Мистецтво – хореографія», де були представлені фрагменти дитячих таночків, хореографічних етюдів, постанов, використаних в різноманітних святах, тематичних розвагах, міських конкурсах, вихованцями дитячого закладу №31 «Ягідка». На виставці була представлена: ділова документація для музичних керівників, підготовлена музичним керівником Борисенко І.Г.; звіт гуртків художньо-естетичного спрямування з обдарованими дітьми, які підготували музичні керівники міста та тематичні декорації до різноманітних видів музичної діяльності для дитячих закладів – підготувала Борисенко І.Г.

МО мзкерівників7

Робити добре, корисне – це радість

На сучасному етапі модернізації дошкільної освіти особлива увага приділяється розвитку та стимулюванню пізнавальної активності дошкільників. Дошкільні заклади мають працювати в інноваційному режимі, шукати неординарні форми організації навчально-пізнавальної діяльності.

DSC08898

DSC08881DSC_9581

Творчі пошуки привели наш педагогічний колектив до впровадження в практику роботи такої інноваційної технології як проектна діяльність.

У проекті брали участь діти, батьки, вихователі, а ідейним та творчим генератором проекту була музичний керівник Борисенко Інна Григорівна.У нашій «Ягідці» з початку навчального року розпочалася робота над довготривалим проектом «Веселі кухарчуки».

У ході реалізації проекту життя старших дошкільників було насичене різноманітною цікавою діяльністю: дітлахи закріплю-вали отримані раніше знання, вправлялися у господарсько-побутовій праці, реалізували свій творчий потенціал у виготовленні поробок із овочів та фруктів, готували разом з батьками прості страви.

Важливим елементом проведення проекту було обговорення та моделювання костюмів.

Вихованці разом з музичним керівником, вихователями розробляли моделі, виносили на обговорення з батьками, спільно визначали, чиї ідеї кращі.

Та головне в такі моменти – помітити в дитячих очах спалахи радості від того, що робиш корисне, приємне кожному, коли твоєю роботою милуються, хвалять за старанність.

 

Відчуваємо: така робота в комплексі дуже потрібна. Дошкільному закладу, родинам, усім учасникам освітнього процесу.

DSC08890DSC08891