Серпень 2019
П В С Ч П С Н
« Бер    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

postheadericon Новини,інформації та оголошення

Автор: sadik-admin

Опубликовано: Вересень 2, 2017

 

Педагогічний колектив закладу декілька років поспіль тісно співпрацює з бібліотекою-філією №10 Сумської міської централізованої бібліотечної системи. Така співпраця включає не лише заключену угоду, а й спільний план виховних заходів, що передбачає різноманітні зустрічі з дитячими поетами, календарні свята за «участю» дитячої книги, організацію літературних вечорів та розваг.

До організації майстер-класу «Бібліотека і заклад дошкільної освіти. Співпраця і взаємодопомога», проведеного провідним бібліотекарем Наталією Савченко, було залучено вихователя-методиста Артюх Т.Д. та музичного керівника Борисенко І.Г.

Тетяна Дмитрівна  у  своєму виступі « Взаємодія вихователів ЗДО №31 з бібліотекарями в плані розвитку суспільного дошкільного  виховання» звернулася до бібліотекарів з проханням у  наданні можливості брати у бібліотеці портрети видатних світових та українських  громадських діячів, діячів культури, науки та спорту, що передбачені Типовим переліком обов`язкового ігрового та навчального обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок у дошкільних навчальних закладах».

Борисенко І.Г. зі своїми вихованцями провела для присутніх майстер-клас «Орф-педагогіка в музичній діяльності дошкільника», у ході якого дітлахи показали свої  музичні здібності в роботі з дитячими музичними інструментами.

DSC_0419

DSC_0370

Порядок дій керівників та працівників при виникненні надзвичайних ситуацій, які характерні для конкретного об’єкта освіти, а також при несприятливих побутових або нестандартних ситуаціях

 

Порядок дій персоналу навчального закладу щодо дії при пожежі

 

Кожний працівник закладу освіти при виявленні пожежі або ознак горіння (задимлення, запах гару, підвищення температури і т.п.) повинен:
– негайно повідомити про це за телефоном 101, 102 в пожежнорятувальну службу (при цьому необхідно назвати адресу об’єкту, місце виникнення пожежі, а також повідомити своє прізвище);

  • вжити по можливості заходів по евакуації людей, гасінню пожежі і збереженню матеріальних цінностей.

Особи, які в установленому порядку призначені відповідальними за забезпечення пожежної безпеки, після прибуття до місця пожежі повинні:

  1. Повідомити про виникнення пожежі за телефоном 101,102 в пожежно-рятувальну службу.
  2. Здійснити оповіщення людей про пожежу.
  3. Поставити до відома керівництво і чергові служби об’єкту, ланку пожежогасіння, добровільну пожежну дружину.
  4. У разі загрози життя людей негайно організувати їх рятування, використовуючи для цього наявні сили і засоби.
  5. Видалити за межі небезпечної зони всіх учасників навчально-виховного процесу, що не беруть участь в гасінні пожежі.
  6. Забезпечити дотримання вимог безпеки працівниками, що беруть участь в гасінні пожежі.
  7. Одночасно з гасінням пожежі організувати евакуацію і захист матеріальних цінностей.
  8. Організувати зустріч підрозділів пожежно-рятувальної служби надати допомогу у виборі найкоротшого шляху для під’їзду до осередку пожежі і у війти в склад штабу пожежогасіння.

 

  1. Пам’ятка щодо першочергових дій у разі виявлення вибухових пристроїв

Для керівництва

  1. Керівнику об’єкта при одержанні інформації про виявлення підозрілого предмета на території об’єкта необхідно негайно повідомити про це чергові частини правоохоронних органів за телефонами:

– чергового УСБУ в Сумській області – 200-000;

– чергового ГУМВСУ в Сумській області – 200-000 або 102.

  1. Шляхом опитування заявника та очевидців з’ясувати:

– час виявлення підозрілого предмета;

– точне визначення його місце перебування;

– відомості про особу, яка залишила підозрілий предмет (чоловік, жінка, вік, прикмети, одяг, хода тощо).

  1. Зафіксувати установчі дані осіб, які виявили підозрілу знахідку та забезпечити їхню присутність на момент прибуття оперативно-слідчої групи правоохоронних органів.
  2. Дати вказівку (й обов’язково проконтролювати її виконання) не наближатися, не торкатися, не розкривати, не перевертати підозрілу знахідку, не заливати її рідиною, не засипати піском, не користуватися радіо та електроапаратурою, переговорними пристроями поблизу підозрілої знахідки.
  3. Дати вказівку на тимчасову зупинку роботи об’єкта або його окремих структурних підрозділів. Організувати евакуацію персоналу об’єкта, використовуючи маршрути, віддалені від місця перебування підозрілого предмета.
  4. Дати вказівку співробітникам охорони, служби безпеки – по можливості зробити фото підозрілої знахідки – оточити місце розташування підозрілого предмета і відійти на безпечну відстань від нього.
  5. При необхідності організувати відключення побутових і виробничих комунікацій – газу, води й електрики.
  6. Якщо з виявленим предметом з ознаками вибухового пристрою відбувалися будь-які дії до прибуття представників правоохоронних органів, необхідно дочекатися появи фахівців – вибухотехніків і обов’язково повідомити їх про здійснення маніпуляцій з підозрілою знахідкою.
  7. Не знижуючи охорони об’єкта, забезпечити можливість безперешкодного проходу або проїзду до підозрілого предмета співробітників і транспорту оперативно-слідчої групи.
  8. Надати можливість і умови співробітникам оперативно-слідчої групи поспілкуватися з заявником та очевидцями, які підходили до підозрілого предмета.
  9. Оперативно й точно виконувати всі вказівки та рекомендації фахівця-вибухотехніка і старшого представника від правоохоронних органів.
  10. Підсилити контроль за роботою особового складу охорони по всьому об’єкту, бо можливі терористичні прояви або аналогічного, або іншого роду в будь-яких місцях на території об’єкта.

 

Дії у разі терористичного акту

 

Основні заходи щодо запобігання можливого терористичного акту:

  • не торкайте у вагоні поїзда, під’їзді або на вулиці нічийні пакети (сумки), не підпускайте до них інших. Повідомите про знахідку співробітника поліції;
  • у присутності терористів не виказуйте своє невдоволення, утримаєтеся від різких рухів, лементу  й стогонів;
  • при погрозі застосування терористами зброї лягайте на живіт, захищаючи голову руками, подалі від вікон, засклених дверей, проходів, сходів;
  • використайте будь-яку можливість для порятунку;
  • якщо відбувся вибух – вживайте заходів щодо недопущення пожежі та паніки, надайте домедичну допомогу постраждалим;
  • намагайтеся запам’ятати прикмети підозрілих людей і повідомте їх прибулим співробітникам спецслужб.

 

Дії під час перестрілки:

  • якщо стрілянина застала вас на вулиці, відразу ж лягте й озирніться, виберіть найближче укриття й проберіться до нього, не піднімаючись у повний зріст. Укриттям можуть служити виступи будинків, пам’ятники, бетонні стовпи або бордюри, канави. Пам’ятайте, що автомобіль – не найкращий захист, тому що його метал тонкий, а пальне – вибухонебезпечне. За першої нагоди сховайтеся у під’їзді будинку, підземному переході, дочекайтеся закінчення перестрілки;
  • проводьте заходи для порятунку дітей, за необхідності прикрийте їх своїм тілом. За можливості повідомте про інцидент співробітників поліції;
  • якщо в ході перестрілки ви перебуваєте у будинку – укрийтеся у ванній кімнаті й ляжте на підлогу, тому що перебувати у кімнаті небезпечно через можливість рикошету. Перебуваючи в укритті, стежте за можливим початком пожежі. Якщо пожежа почалася, а стрілянина не припинилася, залиште квартиру й сховайтеся в під’їзді, далі від вікон.

 

Дії у випадку захоплення літака (автобуса):

  • якщо Ви виявилися в захопленому літаку (автобусі), не привертайте до себе уваги терористів. Огляньте салон, визначте місця можливого укриття на випадок стрілянини;
  • заспокойтеся, спробуйте відволіктися від того, що відбувається, читайте, розгадуйте кросворди;
  • зніміть ювелірні прикраси;
  • не дивіться в очі терористам, не пересувайтеся по салону та не відкривайте сумки без їхнього дозволу;
  • не реагуйте на провокаційну або зухвалу поведінку;
  • жінкам у міні-спідницях бажано прикрити ноги;
  • якщо представники влади почнуть спробу штурму – лягайте на підлогу між кріслами й залишайтеся там до закінчення штурму;
  • після звільнення – негайно залиште літак (автобус), тому що не виключена можливість його замінування терористами й вибуху парів бензину.

Якщо ви стали жертвою телефонного терориста:

  • подзвоніть з іншого телефону (мобільного, від сусідів) на вузол зв`язку і скажіть причину дзвінка, своє прізвище, адресу та номер свого телефону;
  • намагайтесь затягнути розмову та записати її на диктофон чи дайте послухати свідкам (сусідам);
  • одночасно, з розмовою і записом на диктофон, друга людина дзвонить з іншого телефону на вузол зв`язку, а потім в поліцію за телефоном 102 для термінового затримання того, хто телефонував;
  • напишіть заяву керівнику відділення поліції, на території якого ви проживаєте, для прийняття необхідних заходів;
  • поліція, за запитом на вузол зв`язку, отримає номер телефону, адресу, прізвище того, хто дзвонив і прийме необхідні міри.

 

 

Правила поведінки в умовах надзвичайних ситуації воєнного характеру

 

Необхідно:

  • зберігати особистий спокій, не реагувати на провокації;
  • не сповіщати про свої майбутні дії (плани) малознайомих людей, а також знайомих з ненадійною репутацією;
  • завжди мати при собі документ (паспорт) що засвідчує особу, відомості про групу крові своєї та близьких родичів, можливі проблеми зі здоров’ям (алергію на медичні препарати тощо);
  • знати місце розташування захисних споруд цивільного захисту поблизу місця проживання, роботи, місцях частого відвідування (магазини, базар, дорога до роботи, медичні заклади тощо). Без необхідності старатися як найменше знаходитись поза місцем проживання, роботи та малознайомих місцях;
  • при виході із приміщень, пересуванні сходинами багатоповерхівок або до споруди цивільного захисту (сховища) дотримуватись правила правої руки (як при русі автомобільного транспорту) з метою уникнення тисняви. Пропускати вперед та надавати допомогу жінкам, дітям, перестарілим людям та інвалідам, що значно скоротить терміни зайняття укриття;
  • уникати місць скупчення людей;
  • не вступати у суперечки з незнайомими людьми, уникати можливих провокацій;
  • у разі отримання будь-якої інформації від органів державної влади про можливу небезпеку або заходи щодо підвищення безпеки передати її іншим людям (за місцем проживання, роботи тощо);
  • при появі озброєних людей, військової техніки, заворушень негайно покидати цей район;
  • посилювати увагу і за можливості, також залишити цей район, у разі появи засобів масової інформації сторони-агресора;
  • орієнтуються на місцевості, розмовляють з акцентом, не характерна зовнішність, протиправні і провокативні дії, проведення незрозумілих робіт тощо) негайно інформувати органи правопорядку, місцевої влади, військових;
  • у разі потрапляння у район обстрілу сховатись у найближчу захисну споруду цивільного захисту, сховище (укриття). У разі відсутності пристосованих сховищ, для укриття використовувати нерівності рельєфу, (канави, окопи, заглиблення від вибухів тощо). У разі раптового обстрілу та відсутності поблизу споруд цивільного захисту, сховища і укриття − лягти на землю головою в сторону, протилежну вибухам. Голову прикрити руками (за наявності, для прикриття голови використовувати валізу або інші речі). Не виходьте з укриття до кінця обстрілу;
  • надавати першу допомогу іншим людям у разі їх поранення. Викликати швидку допомогу, представників ДСНС України, органів правопорядку за необхідності військових;
  • у разі, якщо ви стали свідком поранення або смерті людей, протиправних до них дій (арешт, викрадення, побиття тощо) постаратися з’ясувати та зберегти як найбільше інформації про них та обставини події для надання допомоги, пошуку, встановлення особи тощо. Необхідно пам’ятати, що Ви самі або близькі Вам люди, також можуть опинитись у скрутному становищі і будуть потребувати допомоги.

 

Не рекомендується:

  • підходити до вікон, якщо почуєте постріли;
  • спостерігати за ходом бойових дій;
  • стояти чи перебігати під обстрілом;
  • конфліктувати з озброєними людьми;
  • носити армійську форму або камуфльований одяг;
  • демонструвати зброю або предмети, схожі на неї;
  • підбирати покинуті зброю та боєприпаси.

 

При виявленні вибухонебезпечних предметів забороняється:

  1. перекладати, перекочувати з одного місця на інше;
  2. збирати і зберігати, нагрівати і ударяти;
  3. намагатися розряджати і розбирати;
  4. виготовляти різні предмети;
  5. використовувати заряди для розведення вогню і освітлення;
  6. приносити в приміщення, закопувати в землю, кидати в колодязь чи річку.

 

Виявивши вибухонебезпечні предмети, вживайте заходів з означення, огородження і охороні їх на місці виявлення. Негайно повідомте про це територіальні органи ДСНС та МВС за телефоном “101” та “102”.

 

ІНФОРМАЦІЯ

про проведення тижня знань з основ безпеки  життєдіяльності в закладі дошкільної освіти  № 31 «Ягідка»

 

           Відповідно  до наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 29.12.2017 №1133 «Про підсумки підготовки управління освіти і науки  Сумської міської ради, навчальних закладів міста Суми з питань цивільного захисту в 2017 році та основні завдання на 2018 рік, та на виконання наказу завідувача закладу від 28.09.2018 №86 «Про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в закладі дошкільної освіти» з  16 по 19 жовтня в закладі проведено Тиждень знань з основ  безпеки життєдіяльності. Вихователем-методистом розроблені заходи, які протягом тижня були виконані педагогічним колективом в повному обсязі. Вся методична робота була спрямована на накопичення в дітей практичного досвіду в різних життєвих ситуаціях.

З дітьми старшого дошкільного віку організовувалися цільові прогулянки до зупинки громадського транспорту, де вихованці мали можливість побути пасажирами тролейбуса, спостерігати за рухом транспорту та  пішоходами.

За сприяння батьків вихованців було здійснено екскурсію до пожежної частини по вул. Ковпака, 2. Змістовна розповідь працівників з практичним показом спеціальної техніки  та  її використання, збагатила життєвий досвід дітей, сприяла тому, що хлопчики  виявили бажання у майбутньому бути пожежниками.

Для дітей передшкільного віку було організовано й проведено театральну  виставу «Небезпека чатує скрізь». Цінність такої форми роботи полягала в тому, що герої вистави вели прямий діалог з дитячою публікою, тим самим діти закріплювали правила безпечної поведінки. Діти середнього віку закріпили правила дорожнього  руху у створеному педагогами закладу посібнику «Правила дорожні я вивчаю, про безпеку свою дбаю». Малята складали знаки-пазли, які вивчаються в дошкільному віці та обігрували їх в проблемних ситуаціях.

На території закладу дошкільної освіти малеча гралася в рухливі ігри «Водії», «Чарівний світлофор», що сприяли закріпленню знань про правила дорожнього руху.

В заклад дошкільної освіти 19.10.2018 року були запрошені співробітники вибухотехнічного та кінологічного відділів, які провели з вихованцями та працівниками роз’яснювальну роботу з мінної безпеки. Набуті знання закріпили під час проведення евакуації.

 PA170206

PA170137

 

 

 

У рамках проведення Тижня сім`ї, що проходив з 8.10.2018 по 12.10.2018,  з батьками вихованців проведено ряд заходів.  Організовано виставку поробок з природного матеріалу «Дари осені» та фотовиставку: стоп кадр «Вся сім`я разом». Вихованці всіх груп залюбки розповідали про події, зображені на сімейних світлинах.

У групі молодшого передкільного віку «Вишенька»  (вихователь Веселова В.І.) проведено трудовий десант на дитячих городніх ділянках. Малята разом зі своїми мамами  збирали залишки овочів, прибирали грядки за допомогою дитячого робочого інвентаря.

Вихованці старшої групи «Калинка» (вихователь Мартинова О.А.)  здійснили колективний похід у природу.  Серед березової алеї дітлахи  грали в різні ігри, змагалися в бігу та варили та смакували гарбузовою кашою. На свіжому повітрі вона була така смачна, що дехто, навіть, просив добавки!

Вихованці старшої групи «Шипшинка» (вихователь Охріменко О.В.)  утворили у своїй групі справжню  смакову «майстерню». Долучивши батьків, діти робили салат вінегрет, потім пригощалися самі та радили скуштувати працівникам закладу.

У середній групі «Полуничка» (вихователь Глянцева О.О.)  батьки спільно зі свїми дітьми виготовили тематичні сімейні газети на екологічну тематику. Нині розмаїття їхньої творчості прикрашає роздягальню групи.

У групах раннього віку «Горобинка» та «Малинка» (вихователі Котенко Н.О., Скорик Н.М.)   організовано творчу виставку мам-рукодільниць. Це і вишиванки, і власні вірші, і поробки з різного матеріалу.

Спасибі, шановні батьки, за співпрацю та приємні моменти радості для ваших дітей!

20181017_115227БезымянныйDSC_9497

44227026DSC_9524IMG_20181005_110510

Про роботу

інклюзивно-ресурсного центру

З метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, у тому числі в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, шляхом проведення комплексної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їхнього системного кваліфікованого супроводу, в місті Суми створено Комунальну установу Інклюзивно-ресурсний центр № 1 Сумської міської ради, що знаходиться за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 9.

Завданням вищезазначеного центру є:

  • здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини;
  • встановлення наявності у дитини особливих освітніх потреб;
  • розроблення рекомендацій щодо освітніх програм;
  • надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами та методичної допомоги педагогічним працівникам та батькам цих дітей.

Просимо довести зазначену інформацію до відома педагогічних працівників та батьківської громадськості.

 

 

Начальник управління освіти і науки                                       А.ДАНИЛЬЧЕНКО

 

Фотоматеріали

проведення Олімпійського тижня в ДНЗ № 31 «Ягідка»

Спортивно-масовий захід «Разом з мамами до перемог»

DSC_9239

DSC_9268

Майстер-клас з художньої гімнастики  вихованців закладу

Кузьминчук Уляни та Комерженко Аліни

49

Зустріч з випускником закладу, біатлоністом Кошман Володимиром

DSC_9284

DSC_9291

DSC_9282

ОГОЛОШЕННЯ

Шановні батьки !

Запрошуємо вас залучитися до проведення Осіннього ярмарку 17 вересня 2018 року о 16.30 год.

ОГОЛОШЕННЯ

Шановні працівники закладу та батьки вихованців!

  У закладі дошкільної освіти проводиться всесвітня  акція “Чиста Україна-чиста Земля”з 14 вересня по 21 вересня 2018 року. Запрошуємо вас узяти участь у прибиранні прилеглої території 19 вересня о 13.00 год.

Завчасно вдячні

Адміністрація закладу

 

Говорять, що із музикою можна взаємодіяти у два способи: спостерігати за нею чи самому її творити. Наш музичний керівник Борисенко Інна Григорівна поєднала в собі вміння складати цікаві сценарії для дітей, проводити неповторні свята та розваги, дарувати дітям незабутні хвилини радості та позитивних вражень. Досвід своєї роботи Інна Григорівна висвітлила на шпальтах спеціалізованого журналу “Музичний керівник” № 7/2018р. “Ігри патріотів”, “Солодке свято”.

 

Дозвілля на свіжому повітрі – це невід’ємна складова освітньої роботи в літній оздоровчий період, що дає дітям можливість у цікавій ігровій формі проявити свої знання, , вміння, навички та емоції….

«Раді бджоли цвіту, а малята – літу». Це прислів’я повністю розкриває зміст роботи ДНЗ № 31 «Ягідка» в літній оздоровчий період…

Червневого сонячного ранку на ошатній території закладу під квітучими липами, що дарують свій медовий аромат, галасують і метушаться діти, які зібралися на традиційне «Свято Солодощів». Всим відомо, що солодке не менше поліпшує настрій, а й стимулює роботу мозку і підвищує рівень ендорфінів (гормонів щастя) у крові.

На Свято Солодощів до дітей завітали: відомий ласун Карлсон, бджілка Майя зі своїми медовими дарунками та Бабуся зі стиглими ягодами і фруктами із власного саду.

Всі співали й веселилися, приймали участь в інтелектуальних конкурсах, іграх, водили хороводи, танцювали та малювали на асфальті. І діти , і батьки отримали величезне задоволення і море позитиву.

Але, яке ж свято без сюрпризів?!! Родзинкою розваги стала поява Білого Ведмедя із Лапландії з морозивом, яку організував депутат обласної ради Нечаєв Сергій Сергійович. Крім смаколиків, вихованці садка отримали різні подарунки, а заклад, в особі завідувача Шевченко Парасковії Олексіївни, подяку за плідну співпрацю, високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток життєвої позиції та патріотичне виховання дітей.

Емоції переповнювали усіх присутніх. Але на цьому літні розваги у «Ягідці» не закінчуються. Попереду на дітлахів чекає ще багато цікавого…

P6220032

P6220056

 

P6220084

P6220103

P6220115

P6220074

“Щоб сонце всміхалося дітям, а діти всміхалися йому” таке свято відзначали вихованці ЗДО № 31 “Ягідка” у Міжнародний день  захисту дітей. Співали пісні, водили хороводи, відгадували загадки, веселились разом з гостями свята – Красним Літечком, Жучком Сонечком, Ясним Сонечком, Віслючком.

34051743_232721957312812_310936184618483712_n

34064684_232721073979567_8715776562542149632_n

34132549_232720817312926_1904427793702191104_n

34135810_232720650646276_3564175299165814784_n

Оголошення!!!

Звіт

завідувача дошкільного навчального закладу №31 “Ягідка” перед педагогічним колективом, батьками та громадськістю про виконану роботу за2016-2017 навчальний рік, який відбудеться 01.06.2018 о 17:00 в приміщенні музичної зали.

АДМІНІСТРАЦІЯ

 7

Звіт керівника закладу дошкільної освіти за 2017-2018 навчальний рік

Освітньо-виховний процес у закладі дошкільної освіти № 31 «Ягідка» в 2017-2018 навчальному році був направлений на виконання  Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», Положення про дошкільний виховний заклад, листа МОН України від 13.06.2017р. №1/9-322 та  Інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України «Про організацію  освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році», наказу МОН України від 20.04.2015 №446 «Про затвердження гранично  допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів  та форми власності», інструктивно-методичних рекомендацій «Про організацію національно-патріотичного виховання  у дошкільних навчальних закладах», «Щодо  організації  фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах та  організації роботи з музичного виховання  дітей».

Протягом 2017-2018 навчального року в дошкільному закладі функціонувало 6 груп, у них виховувалось 150 дітей. З них: 2 групи раннього віку, 1 група молодшого передшкільного віку, 1 група середнього передшкільного віку, 2 групи старшого передшкільного віку. Режим роботи груп  відповідав запитам батьків: з 12-годинним режимом роботи працювало дві групи, з 10,5-годинним – чотири групи.

На 2018-2019 навчальний  рік спостерігається така  ж тенденція у комплектації груп: 2 групи раннього віку; 1 група молодшого  передшкільного віку; 1 група середнього передшкільного віку та 2 групи старшого передшкільного віку.

Навчально-виховний процес здійснювало 15 педагогічних працівників, з них: завідувач, вихователь-методист, практичний психолог,  два музичні керівники та десять вихователів. Всі педагоги мають вищу педагогічну освіту.

Згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників України  та на виконання плану курсової перепідготовки  у минулому навчальному році на курсах при Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти підвищили свою фахову майстерність 1 педагог: Борисенко І.Г.Згідно перспективного плану атестації педагогічних працівників закладу на 5 років у 2017-2018 навчальному році пройшли чергову атестацію   3 педагоги: вихователь Руденко О.А – відповідність раніше присвоєної   кваліфікаційної  категорії «спеціаліст  першої  категорії», музичний керівник Борисенко І.Г. –  відповідність раніше присвоєної  кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», вихователь Артюх Т.Д. –  відповідність раніше присвоєних  кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «вихователь-методист» та присвоєння педагогічного звання «старший вихователь».

За наслідками  атестації педагоги дошкільного навчального закладу мають такі кваліфікаційні категорії: «спеціаліст вищої категорії» – 6 педагогів (40%); «спеціаліст першої категорії» – 5 педагогів ( 33%). Не атестовані  – практичний психолог та  три вихователі (Охріменко О.В., Бондарєва Я.В., Бурба А.Є.- 27%).

2017-2018 навчальний рік у дошкільному навчальному закладі № 31 «Ягідка» був плідним та результативним.

Організація розвивального середовища в групових кімнатах дошкільного закладу з сучасними іграшками, дидактичним матеріалом, спортивним обладнанням, зручними дитячими меблями допомагає дітям реалізувати свої можливості, стимулює їх пізнавальну, фізичну та творчу активність.  Дошкільний заклад забезпечений комп`ютерною технікою –  кабінет завідувача, методиста, психолога, завгоспа, старша група «Вишенька». Крім того кожна вікова група забезпечена аудіо-відео системою, систематизовано картотеку відеороликів для організації навчально-виховного процесу. За рахунок депутатських коштів придбано мультимедійну систему у музичну залу.

Декілька років поспіль дошкільний навчальний заклад обрав напрямоксвоєї роботи – еколого-природничий, так як саме  розміщення закладу дає  можливість  виховувати та розвивати дітей серед природи.  Стан еколого-розвивального середовища на території закладу дошкільної освіти приваблює своєю унікальністю та неповторністю, дизайнерським оформленням: малі сучасні архітектурні форми, казкові куточки, яскраві квітники, чудовий фруктовий сад, городня ділянка, куточок поля та лісу.  Заслуговує на увагу  створена на території закладу «Екологічна стежина» з великим спектром зупинок.

Працюючи над реалізацією завдання з екологічного виховання ми створили на території дошкільного навчального закладу особливе середовище, яке відповідає загальним законам  організації простору, потребам та інтересам дітей. У цьому розвивальному екологічному середовищі є певні інновації: це метеомайданчик. У цьому навчальному році метеомайданчик поповнено обладнанням – придбано анемомет, гігрометр та опадомір, виготовлено сонячний годинник. Практична робота, систематичні спостереження за погодою, сезонними явищами природи дають дітям змогу не лише цікаво проводити час, а й багато чого навчитися. Моніторинг розвитку знань, умінь і навичок показав, що у дітей значно підвищився рівень розвитку пізнавальної сфери, сформувалися практичні навички користування метеорологічними приладами. Значно розвинулися дослідницькі уміння дітей, їх здатність до аналізу та узагальнення. А відтак діти набули цінного комунікативного досвіду, який надалі сприятиме їх успішній соціалізації. Вагомий внесок в оснащення метеомайданчика зробили батьки вихованців, зокрема  Міненко  Дем`ян Олександрович, Ніколаєнко Руслан Леонідович. А 23 березня в Міжнародний день метеоролога на наш метеорологічний майданчик було запрошено Пономарьова О.М., начальника Сумського обласного центру з гідрометеорології, який ввів дітей в курс справжньої метеорології та подарував  ручний анемометр для виміру швидкості вітру.

Матеріально-технічна база закладу постійно покращується завдяки добровільним батьківським внескам, державним та депутатським коштам.

  • Зроблено капітальний ремонт музично-спортивної зали;
  • Ремонт групового приміщення та роздягальні середньої групи «Калинка»;
  • Замінено 5 вікон у середній групі «Калинка» та 2 вікна на пральні;
  • Придбано килимове покриття: в середню групу «Калинка» – групове приміщення та роздягальня, роздягальня старшої групи «Шипшинка»;
  • Замінено штори в спальному приміщенні старшої групи «Ши»шинка»

Головною метою діяльності закладу є  забезпечення інноваційної діяльності педагогічних працівників, створення оптимальних умов для їх якісного професійного зростання.

Руденко Ольга Анатоліївна використовує в роботі з дітьми методику навчання дітей раннього віку Глена Домана. На кінець навчального року її вихованці читають не лише слова та речення,  а й тексти. Склала систему занять, яка дає можливість дітям безболісно опанувати грамоту й потім успішно навчатися в школі.  Крім того Ольга Анатоліївна практикує  в роботі з дітьми використання  коректурних таблиць, що застосовуються не лише для реалізації мовленнєвих завдань,  а й для вправляння дітей у математичних уміннях.

Вихователь Веселова  Вікторія Ігорівна особливу увагу приділяє розвитку рухової активності дошкільнят, організовуючи малі форми фізичного виховання дошкільнят  авторської системи Миколи Єфименка.   Такі форми роботи дають педагогові змогу більш демократично та індивідуалізовано підходити до кожної дитини в процесі фізкультурно-оздоровчої роботи, створюючи максимально комфортний емоційний режим переходу  від пасивної до більш активної діяльності. Вікторія Ігорівна проводить для вихователів закладу відкриті перегляди. Розробила сюжетні заняття з фізичної культури для дітей молодшого та середнього дошкільного віку. Вікторія Ігорівна активно впроваджує в комплекс вправ ранкової гімнастики елементи хатха-йоги. Під час проведення Тижня сім`ї провела майстер-клас для батьків вихованців, за що отримала схвальні відгуки.

Мартинова Олена Анатоліївна розробила систему предметових лекцій, використовуючи педагогічну спадщину С.Ф.Русової.  Враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей вона підібрала такі теми, що цікавлять дітей  те, що вони розуміють.

Олена Анатоліївна проводить з  вихованцями та їхніми батьками оздоровчі сезонні прогулянки в природу.

Вихователь Шевченко Людмила Миколаївна в процесі формування предметно-практичної компетенції дошкільників  використовує  концепцію А.С. Макаренка, ігротехніку Миколи Шутя.  Організовує з дітьми екскурсії на трудові об`єкти мікрорайону, проводить цікаві та змістовні заняття з розвитку мовлення.

Котенко Ніна Олександрівна  є  засновником  куточка лісу на території дошкільного закладу.  Розробила систему творчих занять, екскурсій та прогулянок, занять предметно-практичної діяльності з елементами ігрових прийомів.   Ніна Олександрівна  щорічно поповнює куточок лісу новими насадженнями, якими ділиться міський садовий центр «Едельвейс», батьки та працівники закладу.

Борисенко Інна Григорівна  на заняттях з музичного виховання використовує засоби ІКТ, активно впроваджує український народний фольклор, зокрема народні музичні ігри.  Досвідом своєї роботи ділилася на науково-методичній раді Інформаційно-методичного центру, під час проведення науково-практичної конференції «Значення гри  для розвитку дошкільників».

У вересні 2017 року Інна Григорівна була учасником Всеукраїнського фестивалю креативної музичної педагогіки у м. Київ. У лютому 2018 року  презентувала досвід своєї роботи  на засіданні науково-методичної ради Інформаційно-методичного центру.  А у квітні 2018 року на ІV Міжнародному Фестивалі креативної музичної  педагогіки «Музика – універсальний  помічник у вихованні дитини» Борисенко І.Г. у якості тренера провела майстер-клас «Українські музичні ігри, таночки, пісні, гаївки, забавлянки для дітей».

Одним із завдань педагогічної діяльності закладу є  формування в дітей  високої патріотичної свідомості, любові до Батьківщини та ціннісного ставлення до захисників Вітчизни.  Роботу з патріотичного виховання  педагогічний колектив будував за ідеями, запропонованими видатним українським педагогом нашого часу В. Сухомлинським,  де «панують  чотири культи: Батьківщина, людина, книги і рідне слово».  З цією метою спільно з батьківською громадськістю було зібрано та передано  бійцям на Сході країни Пасхальні кошики до Великодніх свят та до Дня захисника Вітчизни.

Проведено ряд виховних заходів на базі бібліотеки-філії №10 Сумської міської централізованої бібліотечної системи.

Колектив закладу, вихованці та їхні батьки узяли активну участь у Конкурсі Проекту ДТЕК «Енергоефективні школи: нова генерація» посади дерево. До висадки дерев було залучено понад 15 батьків та висаджено більше 20  фруктових дерев.                 До участі в конкурсі  було залучено  депутати Сумської міської ради партії «Самопоміч» Іванова О.О. Результати конкурсу виствітлено в мережі Facebook. З нагоди святкування Дня милосердя вихованці нашого закладу з концертним номером привітали своїх однолітків у НВК №34.

Організовано й проведено осіннє родинне свято «Український ярмарок» з елементами благодійного ярмарку. На ярмарку були представлені різні види лікарських трав, горіхи, ягоди та фрукти,  оригінальні рецепти варення та соління, чудо-овочі, дивовижні творіння природи.

Педагогічний колектив закладу є активним учасником різноманітних   заходів міського та обласного рівнів, у яких має перемоги. А саме:

  • І (міський) етап обласного фестивалю-огляду фахової майстерності педагогів закладів дошкільної освіти «Світ дошкілля» у 2018 році у номінації «Гра – джерело розвитку дошкільника» – І призове місце;
  • І (міський) етап обласної виставки-огляду кращих методичних розробок педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у 2018році у номінації «Навчально-методичні посібники» – ІІ призове місце (автор вихователь Охріменко О.В.);
  • акція «Допоможемо бійцям АТО» (продукти харчування, медикаменти, дитячі малюнки та сувеніри);
  • XIII Всеукраїнська благодійна акція зі збору коштів для придбання медичного обладнання на лікування дітей з порушеннями слуху (зібрано 650 грн.);
  • майстер-клас для учасників науково-практичної конференції «Значення ігрової діяльності для дошкільників» музичного керівника Борисенко І.Г.;
  • художній номер «Оркестр веселунчик» фестивалю-огляду дитячої творчості «Земля – наш спільний дім» відібрано на Гала-концерт;

– участь працівників закладу дошкільної освіти та батьків у огляд-конкурсі художньої самодіяльності на кращу первинну організацію «Сузір`я талантів 2018»;

–  досвідом своєї педагогічної роботи музичний керівник Борисенко І.Г. ділилася  на шпальтах фахових видань: Педагогічне перо № 23, вересень 2017 «На прогулянці з повітряною кулькою»; Музичний керівник №3, березень 2018  розробка випускного свята «Зореліт бажань».

З 15 березня 2012 року у закладі створено та працює інтернет-сайт за інтернет адресою: http:/dnz-31-sumy@ukr.net/.Сайт працює постійно, злагоджено та інформаційно.

Інформаційно сайт систематично оновлюється та відповідає вимогам ст.30 Закону України «Про освіту»

У Google створено блог ДНЗ №31 «Ягідка» за електронною адресою: http://symskayagidka31.blogspot.com/ Блог працює з 11 березня 2012 року. Відповідальний – музичний керівник Борисенко І.Г. Сторінки блогу естетично оформлені, зручні у користуванні. Наповнюваність розділів – інформаційна, корисна, цікава. Кожний розділ ілюструється фотоколажами досягнень закладу. Батьки та гості блогу мають змогу залишити свої коментарі, пропозиції під кожним розділом або фотоколажем. Оновлення блогу здійснюється згідно проведених заходів.

Інформаційна наповненість корисна для батьків закладу, музичних керівників    міста, області, країни. Також у мережі Інтернет на Youtube діє  персональний канал дошкільного навчального закладу.

У дошкільному закладі працює 5 комп’ютерів та 6  аудіо-відеосистем у кожній віковій групі та у музичній залі. 100% працівників закладу володіють комп’ютером та вміють користуватися Інтернетом.  Два роки поспіль заклад дошкільної освіти брав участь у конкурсі на кращий Інтернет-сайт. Відмічено такі позитивні характеристики сайту: наявність аналітики відвідуваності, забезпечення інтерактивності та динамічності.

У дошкільному закладі велика увага приділяється фізкультурно-оздоровчій роботі. Крім традиційних проводяться і нетрадиційні форми роботи,  а саме:

  • оздоровчі сезонні прогулянки з участю батьків;
  • заняття з ритмопластики з елементами логоритміки та релаксації;
  • піші переходи;
  • народні рухливі ігри;
  • спортивні свята та розваги;
  • гімнастика після денного сну з елементами інноваційних технологій.

Відповідно до Інструктивно-методичних рекомендацій «Щодо організація фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах» від 02.09.2016 №1/9-456, «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального року» робота всіх служб дошкільного навчального закладу була спрямована на покращення фізичного розвитку дітей. З метою зацікавленості дітей заняттями фізичного виховання вихователі всіх вікових груп протягом навчального року використовували нестандартне фізкультурного обладнання, організовували піші переходи, впроваджували оздоровчі сезонні прогулянки. Це дало змогу покращити фізичний стан дітей, про що свідчать результати моніторингового дослідження. На початку навчального року високий рівень фізичної підготовленості мали 1 дітей (9%), на кінець навчального року 22 дитини (19%). Дітей з низьким рівнем розвитку фізичної підготовленості немає.

Але якість проведення фізкультурних занять потребує нових підходів: причиною цього є відсутність виокремленої спортивної зали.

Враховуючи вимоги інструктивно-методичних рекомендацій «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі» (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України від 26.07.2010р. №1.4/18-3082) важлива роль у вихованні дошкільників, розширенні й поглибленні їхніх знань, розвиткові творчих здібностей належить   спеціально організованій гуртковій роботі, яка  спрямована на задоволення інтересів і запитів вихованців різноманітної діяльності, розвиток їхніх інтелектуальних можливостей. Відомо, що на якість гурткової роботи впливає професійний рівень педагогічних кадрів, тобто всебічний розвиток особистості дітей і реалізація їх творчого потенціалу прямо пропорційні вмінню педагогів правильно організовувати виховний та розвивальний процес.  Всі  керівники гуртків  упроваджують у своїй роботі інноваційні методи та використовують комп`ютерну техніку. Протягом 2017-2018 навчального року у садку діяли гуртки іноземної мови, хореографії, театралізації  та флорболу, які відвідували діти  старшого дошкільного віку. Робота гуртків була спрямована на формування гармонійної, творчої особистості,  розвиток  загальної культури  та  удосконалення функцій організму дитини.

Слід відзначити, що значно підвищився й авторитет дошкільного закладу.  Якщо в 2010 році дошкільний заклад відвідувало 125 дітей, то на 2017-2018 навчальний рік  їх кількість складає 150, що на 20 % більше. Крім того, в мережі Facebook у квітні місяці 2018 року мама вихованки середньої групи Кузякова Тетяна  Вікторівна висловила подяку  працівникам закладу за створені  умови, за толерантне та чуйне  відношення до дітей. Спасибі, шановна тетяно вікторівна за високу оцінку нашої роботи.  Намагатимемося й надалі робити все можливе, щоб вашим дітям, а нашим вихованцям було в закладі дошкільної освіти комфортно і затишно. Дякуємо всім за співпрацю і сподіваємося на плідну роботу в подальшому!

 

 

1

8

ЗВІТ

про проведення Тижня безпеки дитини у закладі дошкільної освіти № 31 «Ягідка»

    На виконання наказу завідувача закладу  дошкільної освітивід 27.04.2018 №32  «Про організацію та проведення Тижня безпеки дитини в закладі дошкільної освіти  в 2018 році»  з 14 травня по 18 травня 2018 року проведено Тиждень безпеки дитини в ДНЗ.

Для проведення Тижня безпеки було створено організаційну групу, головою якої призначено вихователя-методиста Артюх Т.Д. та розроблено план заходів, який включав різні форми роботи з дітьми. У ході проведення Тижня безпеки дитини всі заплановані заходи виконано в повному обсязі.

Під час Тижня безпеки дитини  було заплановано та проведено тематичні дні: «День довкілля», «День здоров`я», «Вогонь – друг, вогонь – ворог», «Правила дорожнього руху», «Допоможи собі і другу». У ході  проведення тематичних днів вся робота вихователів та життєдіяльність дітей була спрямована  на закріплення правил безпечної поведінки вихованців в громадських місцях, вдома, в природі.

Найефективнішими та найактуальнішими були такі заходи:

  • Екскурсія дітей старшого дошкільного віку  до перехрестя автомобільних доріг;
  • Тематичне заняття в середній групі «Ознайомлення з вогнегасником»;
  • Сюжетно-рольова гра «Автомістечко» на території закладу;
  • Виставка творчих робоіт дітей та їхніх батьків «Наша безпека – в наших руках»;
  • Перегляд відеороликів різноманітної тематики з коментарем вихователів у кожній віковій групі;
  • Обігрування ситуацій «Один вдома», «Зустріч з незнайомцем».

18 травня 2018  року о 10 годині проведено практичний тренінг з евакуації дітей і працівників дошкільного навчального закладу на випадок  виникнення пожежі.

 

20180518_111030

20180518_110647

DSC_8349

3

30 та 31 травня 2018 року в закладі дошкільної освіти буде проведено випускне свято для дітей старшого передшкільного віку групи “Шипшинка” та “Вишенька”.

 

 

1 червня 2018 року в актовій залі закладу  дошкільної освіти буде проведено “Звіт керівника за 2017-2018 навчальний рік”.

Запрошуються всі бажаючі

 

 

На виконання наказу завідувача закладу дошкільної освіти від 30.03.2018 №23 «Про організацію та проведення Дня відкритих дверей у закладі дошкільної освіти» 12 квітня 2018 року було проведено День відкритих дверей. Творчою групою закладу було складено заходи, які передбачали різноманітні форми роботи з дітьми та їхніми батьками. У цей день заклад відвідало 28 осіб, серед них батьки, представники громадськості та помічник депутата Сумської міської ради від політичного об`єднання  «Самопоміч»  Ляшенко М.О.

Найбільш ефективними, змістовними та цікавими були програмові заняття в кожній віковій групі, а саме: музичне заняття в молодшій групі «Полуничка» «У гості до Курочки»з елементами методів та прийомів креативної музичної педагогіки;  сюжетне заняття з фізичної культури в старшій групі «Вишенька» – «Школа космонавтів» з  елементами здоров`язбережувальних технологій, зокрема хатха-йога; літературний пінг-понг «Сторінками улюблених казок» на базі бібліотеки-філії №10 Сумської міської централізованої бібліотечної системи з дітьми та батьками середньої групи «Калинка».

Для налагодження взаємодії  з батьками майбутніх вихованців закладу дошкільної освіти організовано Школу молодих батьків «До дитсадка з посмішкою: педагогічні та психологічні аспекти». Батьки отримали консультацію спеціалістів закладу та рекомендації-пам`ятки «Як підготувати малюка до умов ЗДО».

Зацікавили  батьків заняття гурткової діяльності, зокрема хореографії та англійської мови, у ході яких діти проявили свої творчі та інтелектуальні здібності.

 

P1440137

P1440155

P1440130

Творчі роботи дітей та їхніх батьків прикрашали виставку закладу дошкільної освіти

напередодні Великодня

DSC_7726

DSC_7727

 DSC_7729

DSC_7731
DSC_7756
Зі світлим Великоднем, наші Захисники!
На прохання КУ “Центр обслуговування учасників бойових дій, учасників АТО та членів їх сімей” батьки, працівники та вихованці ЗДО № 31 “Ягідка” підготували пасхальні кошики та вітального листа до Великодня бійцям на Сході країни. Сподіваємося на те, що зібрані продукти харчування, наповнені любов`ю, добром та повагою, зігріють душі та серця нашим визволителям. Зі світлим Великоднем!

 

12

3

ПИШАЄМОСЯ !

            Охріменко Оксана Вячеславівна нагороджена Грамотою управління освіти і науки Сумської міської ради за зайняте ІІ місце

І (міського) етапу обласної виставки – огляду кращих методичних розробок педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в

2018 році у номінації “Навчально-методичні посібники”

 DSC04380

DSC_7601DSC_7602DSC_7603 DSC_7603

 

 

 

 

 

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

 

12 квітня 2018 року

в закладі дошкільної освіти  №31 «Ягідка» відбудеться «День відкритих дверей».

Запрошуємо вас відвідати наш садочок  та переглянути різні форми  освітньо – виховної роботи  з дітьми.

                                                         Адміністрація закладу

 

 

 

Затверджую

Завідувач  Сумського ДНЗ № 31 «Ягідка»

____________П.О. Шевченко

 

З А Х О Д И

по проведенню «Дня відкритих дверей» в ЗДО  № 31 «Ягідка»

12.04.2018 року

 

№з/п Час проведення Назва заходу Відповідальний
1. 8.00-8.10 Зустріч батьків у вестибюлі  закладу. Знайомство з програмою заходів. Завідувач ДНЗ,вихователь-методист
2. 8.10-8.30 Перегляд  ранкової гімнастики з елементами здоров`язбережувальних технологій в дошкільних групах. Вихователі
3. 8.30-9.00 Ознайомлення з матеріалами виставки творчих робіт дітей та  батьків «Пасхальний вернісаж». Вихователь-методист
4. 9.00-11.35 Перегляд навчально-пізнавальної діяльності в групах Вихователі, музичний керівник
5. 11.45-12.20 -  Квест «Чарівний скарб для Незнайки».- Літературний пінг-понг «Сторінками улюблених казок»: батьки та діти на базі бібліотеки-філії №10 СМЦБС за участі провідного бібліотекаря . Вихователі:Веселова В.І., Руденко О.А.;вихователь Шевченко Л.М.
6. 13.00 – 14.30 Школа молодих батьків  «До дитсадка з посмішкою: педагогічні  та  психологічні аспекти». Вихователь-методист Артюх Т.Д.,практичний психологРябуха А.С.
7. 15.20 – 16.20 Гурткова  робота:-        Хореографія (старші групи)-        Англійська мова (середня група «Калинка») Музичний керівникБорисенко І.Г.,ВиховательБондарєва Я.В.
8. 16.30-17.30 Змагання з флорболу між дітьми та батьками (учаснки гуртка) Вихователь Мартинова О.А.

 

 

 

 

 

Весняна вода…це добре чи погано?
Вихованці старших груп ЗДО №31″Ягідка” використали її з користю у ході проведення гри “Дитинства щасливі миті”. Утворене за територією закладу “озеро” перетворили на акваторію: запустили паперові кораблики. Дитячій радості не було меж!

 

 

      DSC_7685DSC_7684

 

DSC_7691

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У рамках проведення всесвітнього Дня театру у кожній віковій групі проведено заняття з використанням різних видів театру. Малюки поринули у цікавий театралізований світ та збагатилися емоційно.

 

DSC_7584

DSC_7586

 

 

 

 

 

 

 

DSC_7595

 

 

 

 

У рамках проведення Всесвітнього дня води з вихователями ЗДО № 31 «Ягідка» організовано ряд заходів, а саме: перегляд сучасного відеоролика «Річки України»; виставка тематичних малюнків «Де можна побачити воду». А дітки молодшого дошкільного віку з задоволенням переглянули мультфільм-казку «Подорож маленької краплинки».

 

 

 

 

20180322_103326

20180322_103332