Листопад 2024
M T W T F S S
« Oct    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

postheadericon Результати моніторингу якості освіти

Інструменти проведення моніторингу освітнього процесу

Моніторинг рівня сформованості компетенцій дітей у групах:

Мета моніторингу– виявлення ступеня відповідності результатів діяльності дошкільного навчального закладу стандартам і вимогам дошкільної освіти.

Завдання моніторингу:

– безперервно спостерігати за динамікою розвитку ДНЗ, своєчасно виявляти зміни і ті фактори, які викликають ці зміни;

– здійснювати тактичне і стратегічне прогнозування розвитку найважливіших процесів у дошкільному навчальному закладі;

– підвищувати мотивацію співробітників в галузі забезпечення якості освітніх послуг;

– залучати батьківську громадськість у  процес поліпшення якості освіти ДНЗ.

Без імені5

Оцінювання рівня розвиненості та вихованості дітей в ДНЗ «Ягідка» здійснюється за:

– ранній вік – картки нервово-психічного розвитку;

– молодший,  середній  та старший дошкільний вік за змістом методичного посібника «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти»: методичний посібник/упоряд.: Н.М. Шаповал та ін. – 3-тє вид., зі змін. – Тергопіль: Мандрівець, 2021. – 184 с. Моніторингове обстеження дітей проводиться 2 рази на рік: жовтень та травень.  Інструментарій: критерії  визначення рівня розвитку дітей за освітніми напрямами Базового компонента  дошкільної освіти.

травень 2020. 1

жовтень2019.1

травень 20191

Жовтень 20181

травень 20181

жовтень 2017 1

Comments are closed.