Результати моніторингу якості освіти
Інструменти проведення моніторингу освітнього процесу
Моніторинг рівня сформованості компетенцій дітей у групах:
Мета моніторингу– виявлення ступеня відповідності результатів діяльності дошкільного навчального закладу стандартам і вимогам дошкільної освіти.
Завдання моніторингу:
– безперервно спостерігати за динамікою розвитку ДНЗ, своєчасно виявляти зміни і ті фактори, які викликають ці зміни;
– здійснювати тактичне і стратегічне прогнозування розвитку найважливіших процесів у дошкільному навчальному закладі;
– підвищувати мотивацію співробітників в галузі забезпечення якості освітніх послуг;
– залучати батьківську громадськість у процес поліпшення якості освіти ДНЗ.
Оцінювання рівня розвиненості та вихованості дітей в ДНЗ «Ягідка» здійснюється за:
– ранній вік – картки нервово-психічного розвитку;
– молодший, середній та старший дошкільний вік за змістом методичного посібника «Проведення моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку», Суми 2015. Схвалено науково-методичною радою Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради для використання в навчальному процесі (протокол №6 від 22.12. 2015 р.) Моніторингове обстеження дітей проводиться 2 рази на рік: жовтень та травень. Інструментарій: критерії визначення рівня розвитку дітей за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти.