Серпень 2020
П В С Ч П С Н
« Лип    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

postheadericon Результати моніторингу якості освіти

Інструменти проведення моніторингу освітнього процесу

Моніторинг рівня сформованості компетенцій дітей у групах:

Мета моніторингу– виявлення ступеня відповідності результатів діяльності дошкільного навчального закладу стандартам і вимогам дошкільної освіти.

Завдання моніторингу:

– безперервно спостерігати за динамікою розвитку ДНЗ, своєчасно виявляти зміни і ті фактори, які викликають ці зміни;

– здійснювати тактичне і стратегічне прогнозування розвитку найважливіших процесів у дошкільному навчальному закладі;

– підвищувати мотивацію співробітників в галузі забезпечення якості освітніх послуг;

– залучати батьківську громадськість у  процес поліпшення якості освіти ДНЗ.

Без імені5

 

Оцінювання рівня розвиненості та вихованості дітей в ДНЗ «Ягідка» здійснюється за:

– ранній вік – картки нервово-психічного розвитку;

– молодший,  середній  та старший дошкільний вік за змістом методичного посібника «Проведення моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку», Суми 2015. Схвалено науково-методичною радою Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради для використання в навчальному процесі (протокол №6 від 22.12. 2015 р.)  Моніторингове обстеження дітей проводиться 2 рази на рік: жовтень та травень.  Інструментарій: критерії  визначення рівня розвитку дітей за освітніми лініями Базового компонента  дошкільної освіти.

жовтень 2017 1

травень 20181

Жовтень 20181

травень 20191

жовтень2019.1

травень 2020. 1

 

Comments are closed.